Informatie


Veelgestelde vragen

Klik op een vraag voor het antwoord.



Hoe kan ik reserveren?

U kunt online reserveren via de algemene website van Fletcher Hotels www.fletcher.nl, de betreffende actiewebsite, de website van het gewenste hotel, telefonisch bij het gewenste hotel, of via de algemene reserveerafdeling.
De algemene reserveerafdeling is van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 20:00 uur en op zaterdag en zondag van 10:00 tot 17:00 uur telefonisch te bereiken op +31 (0)347 750 430 en per e-mail te bereiken via receptie@fletcher.nl (met uitzondering van feestdagen)

Krijg ik een reserveringsbevestiging?

Wanneer u uw online reservering afrondt ontvangt u een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Wanneer u 24 uur na het reserveren geen bevestiging per e-mail heeft ontvangen, raden wij u aan contact op te nemen met de receptie van het hotel. Tevens raden wij aan uw spambox te controleren.

Hoe laat kan in inchecken?

In alle Fletcher hotels kunt u inchecken vanaf 15:00 uur.
Heeft u vragen over de inchecktijd, neem dan contact op met de receptie van het hotel.

Hoe laat kan ik uitchecken?

In alle Fletcher hotels is de uitchecktijd uiterlijk 11:00 uur.
Heeft u vragen over de uitchecktijd, neem dan contact op met de receptie van het hotel.

Zijn huisdieren toegestaan?

Voor informatie over het meenemen van huisdieren raden wij u aan contact op te nemen met het hotel.

Hoe kan ik mijn reservering aanvullen of wijzigen?

Het kan voorkomen dat u door wijzigende omstandigheden uw reservering via www.fletcher.nl, de betreffende actiewebsite, de website van het gewenste hotel, telefonisch bij het gewenste hotel, of via de algemene reserveerafdeling wilt aanvullen of wijzigen.
U dient hiervoor rechtstreeks contact op te nemen met het hotel waar u geboekt heeft zodat zij u kunnen informeren over de mogelijkheden en eventuele extra kosten.

Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

Het kan voorkomen dat u door wijzigende omstandigheden uw reservering via www.fletcher.nl, de betreffende actiewebsite, de website van het gewenste hotel, telefonisch bij het gewenste hotel, of via de algemene reserveerafdeling wilt annuleren.
U dient hiervoor rechtstreeks contact op te nemen met het hotel waar u geboekt heeft zodat zij u kunnen informeren over de mogelijkheden en eventuele extra kosten.

Waar kan ik terecht met mijn opmerking of klacht?

Bij Fletcher Hotels willen wij uw verblijf zo aangenaam mogelijk maken.
Mocht er onverhoopt toch iets niet volledig naar wens zijn verlopen, of heeft u tips hoe wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren, dan horen wij dit graag van u.
U kunt uw vragen en/of opmerkingen te allen tijde mailen naar e-mailadres gastensupport@fletcher.nl

<- Home - Voorwaarden

« Wis gegevens en begin opnieuw (Home)